TÁJÉKOZTATÁS AZ 5., 6. és 9. évfolyamos tanulókat célzó ORSZÁGOS
ESZKÖZBESZERZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉRŐL
Tisztelt Szülők! Kedves Tanulók!
A 2023-2024. tanév TAVASZI IDŐSZAKÁBAN MEGVALÓSULÓ RRF-1.2.1 projekt
keretében kiosztásra kerülő eszközök igénylésének folyamata a következő:
- A személyes használatra szolgáló IKT-eszköz átvételéhez a szülőnek/törvényes
képviselőnek regisztrálnia kell eszközigényét a KRÉTA Rendszerben elérhető „Tárgyi
eszköz ügyintézés” felületen. - Az iskola titkárságán segítséget tudunk adni a regisztrációhoz, valamint a KRÉTA
rendszerbe való belépéshez. Az osztályfőnökökön keresztül kérjék a segítséget, hogy
rövid várakozási idővel tudjuk a segítséget megadni. - A regisztrációt csak az 5. és 6. évfolyamban tanulók törvényes képviselői tudják
elvégezni. - A regisztráció határideje 2023. november 30. Ha az 5. és 6. osztályos szülők
számára nem jelenik meg a KRÉTA felületen a regisztráció lehetősége, akkor erről
sürgősen értesítse az iskolát. - Kérem a Szülőket, hogy időben kezdjék el a regisztrációt, hogy ne torlódjon össze az
utolsó napokra az ügyintézés. A regisztrációval vagy az eszközbeszerzéssel
kapcsolatos minden kérdésükre az osztályfőnököktől vagy az iskola titkárságán választ
kaphatnak. - Felhívom a figyelmüket, hogy 2023-ban csak az eszközbeszerzés előkészítése történik,
a kiosztás tervezett időpontja 2024. tavasza.
Homrogd, 2023. 11.13.
Csépányné Szabolcsik Erika
igazgató